maandag 5 maart 2012

Blijft uit mijn buurt!!!

Je hebt zo van die dagen, dat je bepaalde dingen, die je normaal langs je heen laat gaan, maar je nu op scherp zet.
Ik denk dat mijn hele Fam. vandaag van mij geschrokken is. Geen ruzie hoor, dat zeker niet, met mij kan je geen ruzie krijgen. Maar nu dacht ik even de bek opentrekken. Zo dat ben ik weer even kwijt, klaar. Dit stond trouwens ook in mijn sterrenbeeld vorige week. Ik lees die onzin nooit, maar nu toevallig wel. Toen dacht ik nog, klopt voor geen meter. Maar toch deze keer kwam het zomaar uit. Over een paar weekjes gaan we met ze alle Fam. Weekenden, lekker samen koken spelletjes bijpraten. Dot keer hebben we een grote kamer, dus de hele bubs bij elkaar. Andere keren hadden we een speelkamer voor de kids en dat was wel lekker rustig, dan kan je als ouderen gezellig bijpraten, dat gaat deze keer dus bijschreeuwen worden. Àls we maar leut hebben. We kijken hier ieder jaar weer naar uit.Ik zie het net staan, vandaag mijn 100ste blog op deze site
Het ziet er hier lekker groen uit, maar ik betwijfel of het nu ook al zo groen is. Voor de kids is er een speeltuin en een echt voetbalveld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten