dinsdag 20 maart 2012

Ik had gevraagd of de hemel open kon !!!!!!!!

Gisteren zag ik het nog wel zitten, een heerlijke bui regen. Maar nu om 16.00 niet meer. Het is vannacht gaan regenen en nu regent het nog. Niet gewoon een buitje, maar met bakken uit de lucht. Alle kachels staan te loeien, wel lekker gezellig warm, morgen nog een dag met 100% regen.  Voor vandaag gaf weeronline Pedreguer een 2 en donderdag krijgen we weer een 10. Dus het eind is in zicht. Ik zit altijd te klooien met pad en computer, nu is Nor aan de beurt, ik heb nergens aangezeten op zijn computer, doe ik nooit. Maar zijn probleem is, hij starte altijd met facebook, Nam alle verhalen door en was weer bij  en dat kan nu niet meer. Het gekke is hij vind het nog erg ook. Ik mag zo even rommelen aan zijn computer, hij weet niet wat hij zegt, dan zal ik op mijn manier het probleem wel even oplossen. Als ik alles ga ontregelen, is dat geen groot probleem. We hebben voor donderdag al een afspraak met Harold om beide computers na te kijken. 
We gaan eerst even een bakkie doen, daarna ga ik computertje verknallen en dat kan lang duren, dus dan mag Norbert voor het eten zorgen. Hoe bedoel je bijde hand. Ik was al een stukje op weg met zijn computer en moest een nieuw wachtwoord maken, had ik gemaakt, slimme Paula, was geen goed idee.
Straks maar weer opnieuw beginnen, maar dan met een ander wachtwoord. ZOOO nu een bakkie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten