zaterdag 14 januari 2012

Stuk binnen de garantie.

De tv in de slaapkamer, heeft er geen zin meer in. Gelukkig nog net binnen de garantie. Nu moeten we hem naar Valencis of Alicante brengen. Raar er moet toch een adres dichter bij zijn. Maar volgens Norbert niet. Vandaag weer een super zonnige dag, maar vanaf maandag geven ze 2dagen regen. Gisteravond bij La Tasca in Gata gegeten. Nor heeft daar als voor gerecht altijd macaroni, de laatste keer dat we er waren, had hij gezegd, de volgende keer, neem ik het als voor en hoofd gerecht, zo lekker vind hij het. Hij geniet van top tot teen. Hij zei zelfs, mijn volgende vrouw word een Italiaanse. Ik hoor net op de radio dat een schip van Costa gestrand is, net nu wij weer op zoek zijn naar een goedkope cruise. In de krant stond dat Costa de ryainar is onder de cruises. Bij de Holland America lijn kost deze cruise 2 x zoveel. Dus stellen ze, dat moet ten koste gaan, van onderhoud en personeel. We willen met Marco, Annette en de kids mee. Ik ga ze straks maar even bellen of ze het nog zien zitten. Nu was het gisteren ook vrijdag de 13 de, dan moet je zoiets niet doen.( onzin natuurlijk ) Norbert is ook op vrijdag de 13 de getrouwd, nou je ziet wat er van kan komen. Ik heb nog een foto waar we tussen 2 van die grote schepen doorlopen in antiqua bij de Antillen. (Nu dus toch een servisepunt voor de tv gevonden, in Ondara vlak bij dus,)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten