woensdag 25 januari 2012

Ik weet het niet,van de week zaten we oude films te kijken van vroeger. We willen deze op CDROM zetten.
zomer 1991

Op al de oude films had ik half lang krullend haar. Ik was toen wel 15 jaar jonger, maar het was eigenlijk heel erg leuk. Nu moet ik van de week naar de kapper en ben ik aan het twijfelen. Maar voor dat het haar een beetje lengte is loop je misschien wel een half jaar voor Jan en de korte achternaam. Ik weet nog dat ik Denia liep, het was bloedheet en ik werd gek van dat haar. Ik ben de eerste kapper die ik tegen kwam, naar binnen gegaan en het kort laten knippen. Dat werd me thuis niet in dank afgenomen. Sindsdien heb ik het kort en het is toch wel heel makkelijk. Alleen tijdens mijn ziekte zat het niet altijd even goed maar dat is normaal. Wat Norbert betreft is de keus snel gedaan, maar ik weet het nog niet. Dat we vorig jaar 4 dagen naar Nederland gingen had ik niet eens een kam bij me. Dat was ook niet nodig, ik haalde s'morgens mijn handen door mijn haar en het zat. Toen het lang was zat ik altijd te klooien met een carmenset. Of ik daar op deze leeftijd nog zin in heb, weet ik niet. ( heeft natuurlijk niets met mijn leeftijd te maken) Dus als jullie de komende maanden een of andere sloof in Denia zien lopen, zou het heel goed kunnen dat ik het ben en dat ik er voor ben gegaan. Weer mooi weer, het begint te vervelen, maar vanaf het weekend een paar dagen regen, lekker en goed voor de tuin. Nor komt net thuis, hij zou naar de Duitse slager gaan om gerookt vet spek te halen. Ik had trek in capucijnders, maar hij had te veel werk en dus lukte het niet. Hij treurt daar niet om, want hij lust het niet. Vanmiddag is de slager dicht, dus jammer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten