maandag 16 januari 2012

Cobrador de FARC

Wat ik nu weer lees op het Spanje forum, daar heb ik nog nooit van gehoord. Er is namelijk een ruzie gaande met een verhuurder en een huurder. Een maand geleden stond er een vraag betreft, het terug betalen van de borg. Een heel verhaal over alles en nog wat. Nu vandaag stond er een verhaal, dat weleens van de verhuurder kon zijn. Een oplettende forum lezer had in de gaten, dat beide uit het zelfde kleine dorp kwamen. Toen waren de rapen gaar. Nu zitten ze samen in het zelfde draadje elkaar te bestoken. Dat zal niet lang duren, de moderateur zal wel gaan ingrijpen. Niemand van de twee wil een strobreed toegeven. Maar wat wil ik nu melden is, dat er een reaktie op was gekomen, met het advies om een cobradordefarc de FARC in de hand te nemen. Dat moet een buro zijn die verschillen oplossen tussen mensen, die niet willen betalen. Dan is er een mannetje die loopt in een ouderwets pak, zoals de bankiers er vroeger bij liepen, compleet met hoge hoed en aktetas. Die brave borst loopt de hele dag achter je aan en gaat overal waar jij naar toe gaat met je mee. Zodat iedereen kan zien dat je schulden hebt en niet wil betalen. Het schijnt zorg te zijn dat je daar helemaal gek van word en gaat betalen. Ik vind dit een prachtig verhaal en ik denk dat het nog waar is ook. Ik heb het opgezocht op internet en ze bestaan en zitten in Madrid. Er staat best veel gezeik op het forum, maar ik haal er best wel interessante dingen af. Betreft onze tv die stuk is, volgens mij moet je in Nederland naar het service punt, van in dit geval, Samsung. Op het forum gegooid en het antwoord was, terug naar de zaak waar je hem gekocht heb. Nou moet Not vanavond toch naar Valencia iemand ophalen, dus ook maar even naar de Mediamarkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten