dinsdag 31 januari 2012

Puzzelrit

Phoe, Phoe een puzzelrit uitzetten. Wat een onzalig idee, het beroerde is dat ik het zelf heb bedacht.
We hebben deze rit jaaaren geleden gereden, dus dachten we een fluitje van een cent. Nu had ik de rit aan Rene van de Hollandse club gegevens en volgens mij is er het een en ander aan veranderd. Dus wij vanmorgen om half 12 op weg, we hadden het zondag willen doen, maar toen heb ik 5 uur voor de buis gezeten, dus dan vandaag maar. We hadden de rit halverwege opgepakt, wat dichter bij ons huis.
Het begon al goed, bij de tweede aanwijzijng ging het al fout. Op nieuw gestart, volgens ons een foutje.
Maar de rit weer opgepakt, verandering aangebracht, en op met de geit. Het ging een tijdje aardig, tot we 7 keer in een dorp het zelfde rondje reden, volgens ons weer een foutje. Een tip voor iedereen die mee gaat rijden, neem valeriaan mee en slik voor je weggaat een flinke dosis. En leer beide goed tot 10 te tellen, voor je elkaar aanspreekt.Wij zijn toch lieve rustige mensen, maar nu dus even niet!!!!! Waar we achter zijn is dat we flink in deze rit gaan knippen. We zijn 5 uur onderweg geweest en niet eens de hele rit uitgereden.
Het was ook nog een sisselrit, ik lezen, ik misselijk.We zijn net thuis en aan het bijkomen. Morgen gaan we inkorten en hem nog eens narijden. Achteraf was het wel leuk en ook hoop dat iedereen het leuk gaat vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten