dinsdag 3 januari 2012

In 6 uur uit en thuis.

Na gisteren van iedereen afscheid genomen te hebben, gingen we toch pas om half 12 ons bedje in. Zonder de electrice doen. Die hadden we al naar Nel gebracht. De wekker ging om half 5 en dat voor mij. We hebben een goede vlucht gehad en zaten om 11uur bij onze flat met de huurders aan de koffie. Alles is al opgeruimd, Nor is Rafa aan het halen, koppie koffie erbij en we hebben nog 2 Hollandse gevulde koeken en dan begint het normale leven weer. Ik schrok me net een ongeluk ik zette mijn padje aan en alles was en bleef zwart. Hij was namelijk op Schiphol van tafel gevallen. Toen bedacht Nor de batterij kan wel leeg zijn. Dat heb ik nooit gehad en ja hoor, aan de lader. Ik stond bij wijze van spreke al met mijn jas aan om een nieuwe te kopen. Stom hè, dat je in de stress schiet, als er zoiets gebeurd.Zo na de koffie ga ik lekker mijn middag tukkie doen, dat is er in Holanda behoorlijk bij ingeschoten.
We hebben zaterdag op stel en sprong nog een Hollandse telefoon moeten kopen. Nancy kwam bij ons en vertelde dat we niet te bereiken waren, en ja hoor hij was uit. Later nog een keer. Ze konden ons niet meer bereiken en dat kan niet. Nu had ik in mijn folder dagen een telefoon gezien, simlock vrij voor 14,95, die moesten we dan maar kopen. Ik wist niet waar, op dat moment dat ik het zag hadden we geen telefoon nodig. We hadden nog een paar uurtjes over en zijn gaan winkelen in Alkmaar. Ik ben dus alle denkbare winkels in geweest, maar nergens voor 15 euro een telefoon. Uiteindelijk hebben we er een van 20euro simlock vrij. Maar van echt winkelen in Alkmaar is niets terecht gekomen. Maar het is wel een knusse stad om te winkelen. Het is vandaag woensdag, heerlijk geslapen en natuurlijk lekker uitgeslapen. Vandaag ga ik bij mijn geschreven blokjes, foto's plaatsen. Dat word een hele toestand, want wat is er gebeurd? We hebben de foto lader en het kabeltje bij Conny laten liggen, dus heel simpel geen recente fotos. We hebben heel veel foto's dus ik zoek wel wat bij elkaar. Het was een lekker weekje in Nederland, ik vond het alleen koud. Het zal niet zo lang meer duren, met deze temparaturen, dat we de amandelbloesum wandeling weer gaan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten