zaterdag 28 januari 2012

Eindelijk regen!!!

We zouden 3 dagen regen krijgen, eigenlijk al vanaf gisteren, maar het begon gisteravond pas Vandaag winderig en regen, lekker een beetje in huis rommelen. Maar de komende dagen staan er 3 zonnetjes, we zien het wel.  We gaan zo maar even naar het winkelcentrum, daar zitten wat nieuwe winkels ook naast het centrum een hele grote bouwmarkt en een hele grote chinees ( rommel chinees)  Voor Marco, Anette en de kids hebben we gisteren een cruise geboekt( ook voor ons natuurlijk ) vanaf Malaga  naar marokko, dan de canariche eilanden, Madera en Lisabon. Leon van elf wilde er alles over weten, wacht effies zegt hij dan pak ik mijn agenda van mijn ipod dan kon ik het noteren. Het hele verhaal gedaan, en ik vertelde dat we om 2 uur aan boord mochten en dan om 4 uur varen we weg. Oh, zegt hij om 2 uur aan boord dan zal ik de het alarm om 1 uur af laten gaan, anders vergeten we aan boord te stappen. Heerlijk he zo´n gozer. We moeten alleen de vliegreizen nog boeken en dat is niet zo makkelijk. Eerst naar Malaga, varen en dan afstappen in Lisabon. We hebben nog alle tijd, er komt vast wel iets goedkoper dan het nu is. Morgen gaan we een deel van de puzzelrit rijden, als het niet regent, die we voor mijn verjaardag op het programma hebben staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten