zondag 2 december 2012

Zogenaamd, druk, druk, druk.

Wat een smoes, het is natuurlijk een kwestie van prioriteiten. Maar wel veel moeten doen van de week. We hebben een abonoment op het dokter, ziekenhuis, farmacia gebeuren. Farmacias zijn sinds gister weer open. Maar van de week, overal geweest met de recepten. Als er een open was, stond er een giga rij, dus, ik zoek wel een ander. Mijn urine, was op het lab. weer goed. Mijn arts snapt er niks van, over is het nog niet helemaal. Maar laat maar zitten, als het erger word, ga ik wel weer. Ik ben nu klaar met dat gedokterd. Donderdag door de scan, nuchter komen, om 14.00. Dus ik dacht, ik krijg weer 2 flesjes, die ik op moet drinken. Maar nee, deze keer niet, maar wel aan het infuus. Volgende week, bloed prikken, om 8 uur!!!!! Arme ik. Dan de 13de uitslag van de scan en het bloedonderzoek, of het plekje is gegroeid, wat ze hebben gezien. Zo dat was ik. Nu Norribo, die had de uitslag van de onderzoeken van zijn prostaat, weer wat verhoogd, dus een biopsie. Dat zal volgend jaar wel worden. Dat hoort allemaal bij het ouder worden en dat pikken we dan maar. Ik heb zelfs mijn nagel nog niet laten doen. Met beleid, heb ik door de nagel, op en neer te bewegen, mijn nagel eraf gekregen. De huid eronder, is wat gevoelig, dus even laten rusten. Nu kan ik er volgende week, er een nieuwe op laten zetten. Al is het wel een lekker vingertje, het is mij wijsvinger, dus het tikken op mijn padje gaat heel goed. Maar het is geen gezicht, dus we plakken er weer eentje op. Dat ziet er zo niet uit hè.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten