donderdag 6 december 2012

Ik heb het even helemaal gehad.

Ik zit al dagen, te mailen, bellen, internet af te struinen. Afspraken maken, afzeggen auto andere data enz.

ik begrijp hoe de hond zich voelt. Zo voel ik me,nu even ook.

Het probleem is, mijn zoon Marco en broeder Chiel , moeten naar diversen adressen. Maar de mannen werken natuurlijk ook nog.Gisteren was alles rond. Zo, rust. Toen hoorde ik op het weerbericht, hoe het weer vrijdag gaat worden!!! Nou dat kunnen we dan schudden. Ik laat de jongens niet met slecht weer op pad gaan. Weer regelen,met Marco, wanneer kan jij en kan chiel dan ook? Broeder chiel al vanaf gistermiddag niet te bereiken. Toch maar aan de bak gegaan.Eerst de autohuur veranderd, de verkopers allemaal inlichten. Dan komen er nog een zooi andere dingen tussen door. Het ziekte kaartje van Nederland loopt af. Vroeger stuurde ze het op en nu, ik las het net op Spanje forum, dat je het zelf moet aanvragen. Dan duurt het 10 dagen. Dat kan voor mij niet, dan zijn we al weg. Bij de aanvraag, kan je alleen de gegevens invullen en geen vragen stellen. Dan ga je opzoek naar een adres waar de aanvraag heen is gegaan. Bellen, na een kwartier hang je nog. Toen maar een mail naar afdeling info gestuurd en afwachten. Het is wel belangrijk dat je een geldig kaartje hebt.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten