zaterdag 29 december 2012

Waar was je al die tijd?

Dat zullen jullie wel denken, ook op Facebook was ik niet te vinden. Ten eerste hebben we het harstikke druk gehad. Ik heb een miskoop gedaan, valt nog mee, bij alles wat ik ongezien gekocht heb. De salontafel, niet echt slecht, maar bij de eetkamer tafel, viel hij wat uit de toon. We hebben de vrouw die de tafels zelf maakt gebeld en gevraagd of ze ook salontafels maakt, zo snel mogelijk. Dat wilde ze en gisteren de tafel opgehaald. Nu zitten we hier weer met een grote salontafel in ons maag. Ik heb een foto gemaakt, nu ga ik hem op marktplaats zetten. Maar het internet, nog steeds waardeloos. Af en toe een paar minuten wifi en dan weer op 3G, geen doen, je zit telkens te kijken als je wat doet, heb ik nog wifi. Dan maar weer naar de kroeg en daar de advertentie plaatsen. We zijn gister de laatste dingen gaan kopen, wasmachine, droger, vrieskasten en een combi magnetron. Op 2 Jan. komen ze alles brengen, dan zijn we klaar op vitrage na. Dat geeft wat problemen, vanwege de lamellen. Als we de lamellen open hebben is het zo kaal, dus er moet nog iets voor het raam. Vandaag zijn we hier 2 weken en die zijn omgevlogen. We hebben wel al 2 weken wind, wij zitten op de bovenste etage, de wind giert hier om ons heen. Tot nog toe hebben we het erg naar ons zin, zelfs Norbert hoor ik niet meuteren , we hebben heel veel regen.

Dit is de miskoop, die gaat op marktplaats.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten