zondag 9 december 2012

Is het nu...........

Ik ben werkelijk onverbeterlijk, hoeveel keer Norbert me nu al heeft verteld, hoe ik er achter kan komen of het met een t of een d of met dt is, ik krijg het er niet in. Aan de andere kant je spreekt het precies eender uit. Maar het is natuurlijk wel een beetje dom. Op mij pad zit ook een spel verbeteraar, handig, maar soms ergerlijk. Ik wil altijd snel, snel en dan lees ik het niet na. Zo schreef ik van de week iets over een zakenvrouw, wat denk je wat er later stond, toen ik het terug las, zakenreizen. Wat ook mijn probleem is, dat ik sneller denk, dan dat ik schrijf. Vandaar dat ik de laatste lekker of een heel woord vergeet. Maaaar wat denk je wat ik van de week gelezen heb, dat ik niet de enige ben, maar heel veel schrijvers daar last van hebben. Dat vond ik wel gaaf. Nu ben ik natuurlijk geen schrijver, maar toch........dit moest nog even van mijn hart.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten