woensdag 12 december 2012

Haast alles onder controle.

Het is net of de dagen al korter worden, terwijl ik de laatste nachten meer wakker ben, dan slaap. De verhuizing naar Julianadorp ging voorspoedig, tot ze bij het appartement aan kwamen. Inmiddels 5 uur, dus aarde donker. Wat denk je, de stroom uitgevallen, overal op het hele park. Nu moesten ze in het donker alles, in het donker, naar 2 hoog brenger. Volgens mijn broer is het niet geheel zonder schade gegaan. Jammer, maar het is niet anders. We gaan we frisse moed de kerst tegemoet, zeker is mijn oncoloog morgen, goede berichten heeft. Zoniet, kunnen we ook niets aan doen en gaan we roeien met de riemen die we hebben. Vroeger, dat ik nog een werkend moedertje was, lag ik de hele kerst uitgeput op bed. Gelukkig is die tijd voorbij. Ik verlang er niet naar terug, de concurrentie vandaag de dag, daar kan een bloemist nooit tegen op. Dus op tijd gestopt. Ik zit nu op mijn padje, Erwin is al vanaf 8 uur, het is nu half 11, de computers te reorganiseren, bij Nor zijn nieuwe laptop, en bij mij, dat wil je niet weten, zoveel bende en overspannen programma's. Dan vraagt hij, hoe zit dit en welk wachtwoord heeft dat. Wat is je, weet ik veel. Maar ik heb gelukkig wel alles opgeslagen in Wallet. Wat is dit toch allemaal moeilijk hè? Ik ben natuurlijk zo een verschrikkelijke rommelkont, dus daar heeft hij veel werk aan. Ik denk dat deze blog, behoorlijk rommelig overkomt, maar dat komt door dat ik ook wat rommelig ben.

Wat een mooie krans hè. Ik heb het plaatje bewaard, voor als ik eens een crea bui heb.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten