dinsdag 28 augustus 2012

Oncoloog.

Vanmiddag was het weer zover. Mocht weer bij de oncoloog langs.  De MRI is goed en mijn bloed ook. Toen ook maar even de klachten op tafel gegooid. Ik moet een half uur per dag wandelen, kan ik inkomen. Dan word alles beter zegt ze. Toen ik een maand geleden bij haar kwam met pijn zei ze, niet meer roken dan is de buikpijn ook over. Gelul natuurlijk, altijd gerookt geen buikpijn, maar zo in ene buikpijn, komt door het roken. Echt niet. En weer begon ze te mekkeren, toen werd Norbert heel kwaad, die chemo heeft de kwaliteit van haar leven de laatste 3 jaar behoorlijk in de war geschopt en nu ook nog stoppen met roken? Toen bond ze in, natuurlijk is roken slecht, dat weten we allemaal.
Maar ons leven is behoorlijk overhoop gehaald en laat me dan iets slechts doen en roken. Je hebt gelijk zei ze, ik heb het er niet meer over. Nu moet ik nog een darmonderzoek, als dat goed is, mag ik over een jaar terug komen. Gelukkig dat we er dan weer een jaartje tegen kunnen

Vanavond ga ik me maar bezatten op de goede uitslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten