donderdag 9 augustus 2012

Het is heerlijk.

Het is heerlijk weer, geen wind. Ook de avonden zijn verrukkelijk. Ik kom al weken de berg niet meer af. Het is zo zalig, krantje lezen, blokjes lezen, enz. Dan een siĆ«sta, wat te eten maken, kopje koffie, buiten lekker bij het zwembad zitten. We kijken ook al weken geen TV.  Iedere dag zeg ik, morgen ga ik naar het centrum, moet iets voor Nor ruilen. Maar ik voel me lekker relext, ik hoef zonodig niet weg. Dit soort avonden moet je koesteren en dat doe ik ook. Verder heb ik het ook wel druk met het organiseren  van het Fam. weekend in maart. Ik bel en mail Jan Rap en zijn maat, maar er komen geen leuke prijzen uit. Ik had wat leuks in Broek in Waterland. Kregen we op zondag ochtend gratis kano's . Had ik een optie genomen om met ze alle een uurtje te steppen. En de volgende dag naar Volendam voor een Fam. foto. Van vrijdagsmiddag tot zondagavond waren we onder de pannen. We zijn met 25 man en het probleem is dat kleine kinderen groot worden en dan ook meer gaan betalen. Er zijn 3 jonge gezinnen bij, waar het dan behoorlijk voor in de papieren gaat lopen. Ik blijf zoeken, want ik heb het in de groep gegooid, nadat onze ouders waren overleden, dat we dit ieder jaar moeten doen, anders zie je elkaar haast niet meer. Plus dat het echt reuze gezellig is.

Het heerlijke leven, Baranco Encantado


Geen opmerkingen:

Een reactie posten