woensdag 15 augustus 2012

Losdos Los

Ja, losdos los, we zijn naar het strand geweest. Om half 10 de deur uit. We kwamen er om half 7 weer in. Dat half 10 weggaan, was voor mij een hele opgave. Ik heb namelijk een paar hobby's  en daar is uitslapen er een van. Maar het is me gelukt, zonder saggie de dag door te komen. We waren om half 7 weer thuis. Twee keer per jaar gaan we naar het strand. Een keer met Nel en Hans naar de Cumbre del Sol en de tweede keer met de wandelgroep en wie er nog meer, ook niet wandelaars, aanwezig zijn. Wij hadden de huurders van het appartement, Ed, Monique en Fabian. Voor hun was het ook gezellig en ik wist van Marco mijn zoon, ze werken namelijk samen, dat hij goed kon koken. Dus heb ik tegen Ed gezegd dat iedereen heeellleee lekkere dingen meeneemt als middagmaal. Dus arme Ed zich in de hitte staan uitsloven in de keuken, nou heerlijke dingen gemaakt. Maar het was zo druk op het strand, nog nooit meegemaakt. Wij waren de eerste, de andere wisten een kortere weg, niet dus. Toen was het strand al een grote parasol. Ik kon nog net een plek vinden, snel de auto geleegd en alle tassen, parasols, stoelen, tafels en koelboxen op een meter van elkaar neer gezet. Gelukkig kwam de rest ook snel, dus hoefden we geen plaats meer vrij te houden. In het begin vond ik het bloedheet en moest iedere 10 min het water in. Later kwam er wat wind en was het goed uit te houden.

Een beetje druk.

Gezelli he.
  Kortom, het was weer een heerlijk dag.

1 opmerking:

  1. Ik heb als profiel anoniem. Dan kan ik tikken. Je moet alleen nog bewijzen dat je geen robot bent, 2 vervelende dingen invullen en dan publiceren .
    Waarschijnlijk lek nu boven water. Foutje eerst publiceren en dan bewijzen dat je geen robot ben.

    BeantwoordenVerwijderen