maandag 27 augustus 2012

Er gaat iets uit dien hiemel vallen.

Gister, zondagmiddag hadden we super zwarte luchten. Wat gaaf was, de reporters zaten verspreid over de halve Costa blanca. Via Facebook bleven we op de hoogte, waar de regen was, of er veel viel.
Dat was namelijk het gekke, ik heb een foto genomen bij het zwembad, volledig in de zon. Terwijl je naar de Montgo keek waar de lucht roetzwart was. Een foto van Denia, waar later een wolkbreuk was.  Een video uit Parcent, waar het zwembad over liep. En bij ons zo goed als niets, wat druppels. Het was heel hard nodig, de laatste echte regenbui was op 4 april.
We hebben ons allemaal vermaakt met Facebook, berichtjes over en weer sturen. We waren weer een daggie van de straat. Wel is het nu voor het eerst van de maand, net onder de 30 graden.
Bij ons zon, zie paaltjes, om ons heen noodweer.
Heb ik weer ruzie nu met Facebook, moest iets binnen halen, en nu krijg ik mijn foto's weer niet op mijn blog. Ook problemen met de foto's op de computer zetten. Om de haverklap moet je iets vernieuwen, met ook nu weer een probleem met taggen. Ben het nu even zat, morgen verder met spectaculaire foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten