zaterdag 25 augustus 2012

BUNKER

Ik heb een vraag aan die man, die nog boven de koperen ploert woont. Wanneer mag ik mijn bunker weer verlaten? Ik weet niet hoelang ik al in mijn bunker zit, ga er alleen uit voor een plons in het zwembad en als er een boodschap gehaald moet worden. Meestal doet Norbert dat ook nog. Het is nu zondag 14.00 en de thermometer staat in de schaduw op 39 graden. Dat zijn geen grapjes meer.
Geen Fam. Weekend, maar aan de borrel in Bataaf in Wormer, met Hans, Nel, Wil en Niek.
Ik zie het ook op Facebook, de een na de ander, schrijft, hoe moe, warm en genoeg heeft van deze hittegolf. Binnen zitten in Spanje, in de zomer, heb ik altijd een belachelijk iets gevonden. Spanje is buitenleven in voor, najaar en de zomer. Maar hier zit ik, Nor trouwens ook, nu in mijn bunker. Wel de deuren open. Misschien dat we morgen regen krijgen, maar temperatuur, nog boven de 30 graden. Maar op de weerkaart van deze omgeving, zag ik alleen zwarte wolken, vanaf Jalon en verder her binnenland in. Gisteren de hele dag bezig geweest om het Fam. weekend rond te krijgen. Ben er zeer tevreden over en het scheelt op het totaal van de vorige optie die gemaakt had, 600 euro.  We moeten nu verder weg, anderhalf uur rijden ongeveer. Plus dat we er om 15.00 op vrijdag al in mogen. Het mooiste zal zijn, dat de werkende op vrijdag middag vrij konden nemen. Zo nu een foto, vanuit het nieuwe systeem, er bij plaatsen, dat zal wel iets zijn van een eerder Fam. weekend. Dan ga ik lui onderuit, lezen. Marco heeft de allernieuwste boeken binnen gehaald, en doorgestuurd. Binnen 5 min. had ik 4 boeken binnen. Ik snap niet hoe hij dat flikt, ik vind het best, scheelt me 60 euri.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten