zaterdag 1 september 2012

Sleep Cycle.

Ik hoor jullie denken, waar is die nou weer mee bezig. Ik heb hier weleens vaker over geschreven.


DIT IS DE AFGELOPEN NACHT.

DIT IS DE NACHT VAN 4 OP 5 JANUARI
  Mijn probleem is ik haal alle Apss binnen, waarvan ik denk, dat is wel wat. Negen van de tien keer, snap ik er geen hout van. Je moet de computer taal kennen en die ken ik niet. Dan ook nog Engels, nou gooi maar in mijn pet. Deze App houd je slaapcyclus bij. Boven hebben we een Tempur  bed, dat slaapt heerlijk. Maar als ik mijn slaapApp bekijk, slaap ik voor geen meter. Ik slaap natuurlijk wel, maar nooit het gevoel mnnn. Goed gepit, dat is al jaren zo. Nu we beneden wonen en in een klein bedje van 1.35 liggen, in de verstikkende hitte deze maand. Kom ik mijn bed uit en zeg, heerlijk geslapen. Dus mijn App maar weer van stal gehaald. En het is niet te geloven, zo diep slapen, haast eng, tegen een coma aan, grapje. Ik had al eerder tegen Norbert gezegd, de TV en de reciver moeten de slaapkamer uit, volgens mij komt het daardoor, dat ik minder goed slaap. We gaan in de winter en najaar om half elf naar bed en dan kijken we lekker in bed nog een tijdje TV, heerlijk vind ik dat. Als ik dat niet doe, kan ik slecht in slaap komen.  Na dit onderzoek van prof. Paula, denk ik dat alles de slaapkamer uit moet, als onze vakantie beneden is afgelopen.  Al heb ik mijn bedenkingen over deze App. Je stelt hem in hoe laat je wakker gemaakt wil worden, dat doet hij op het moment dat je slaap iets minder diep is???  Dan word je rustig met een muziekje wakker gemaakt. Voor je je bed induikt, leg je de telefoon met ingestelde App, open met het glas naar beneden, onder je onderlakens, dicht bij je hoofd. Mag niet onder je kussen. Dat is alles, het lijkt op lariekoek, maar de resultaten van prof. Paula zijn verbluffend. Ik ga proberen of ik de cyclus van januari  2012  en van vannacht kan plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten