zaterdag 22 september 2012

Dat was niet de bedoeling!!!

Dinsdag moest ik beginnen met de voorbehandeling van het darmonderzoek.
Bij het opstaan een krekker,veel water en thee drinken en bij het avond eten witte rijst en een stukje vis. Hadden we een stuk pangafilet, nou dat was niet te eten, een paar happen witte rijst dat was het. Ook mocht ik nog een beker bouillon. De volgende dag alleen vloeibaar, water en thee, 4 liter, ik dacht hoe kom ik hier doorheen, maar gelukt, grote meid. De dag van het onderzoek niets, geen probleem als je vroeg geholpen word, maar ik moest om half 5 pas in het ziekenhuis zijn en werd om kwart over 6 pas opgeroepen.
Lag ik goed en wel aangesloten, zegt ze, geen narcose schrijft de arts. Ik vloog direkt overeind en dacht bekijk het maar. Die meiden me gerust stellen, als je pijn hebt stoppen direkt. Of je gaat nu naar huis en komt terug met een briefje van arts, met zijn toestemming voor narcose. Ik nog proberen en vertelde dat ik dit onderzoek al 3 x heb gehad en altijd heb geslapen. Ik kreeg het niet voor elkaar en weer 3 dagen afzien, daar had ik ook geen trek in. Toen we van huis weggingen, was ik zo slap, dat ik met moeite bij de auto kwam. Dus dacht ik, niet piepen, dood ga ik er niet van. Kom maar op met die slang met camera. Eerst kreeg ik een slangetje in mijn neus, dus dacht goed inademen en gaan slapen. Maar die meiden bleven maar tegen me aan kletsen  Hou je muil ik wil in slaap komen.dat lukte dus voor geen meter. Achteraf moet ik zeggen, ik heb het niet gevoeld en alles op de TV kunnen bekijken, vond ik eigenlijk leuker dan slapen. Toen ik vanmorgen naar de WC ging, kwam er grote plons po-ep licht van kleur en volgens mij dreven er stukjes geronnen bloed in. Niet verder denken en doortrekken die handel. Stom, ik had dit na moeten kijken. Vandaag me de hele dag beroerd gevoeld en geslapen. Vandaar dat ik nu om half 2 nog wakker ben en lig te schrijven. Ik denk dat er misschien iets geraakt is en dat ik daardoor zo rot was vandaag. Morgen afwachten en mijn ontlasting nakijken. Dit is normaal, maar de vorige keren heb ik er geen last van gehad. Nu pitten en kijken wat de dag morgen brengt. Ik denk wel goed, er staat in de boeken dat het een of 2 dagen kan duren. Dan hebben we deze stap ook weer gehad, als alles goed is, hoef ik pas over eenjaar weer terug te komen.
Het is nu zaterdag en nog steeds geen 100 procentje, Nor zei, gisteren was je grijs en nu groen.
Daarom plaats ik deze groene foto, komt van het blog van Edwin en Cokky, wonen in Spanje.
Ze zijn een week aan het kamperen geweest, bij Picos de Europa , wat is het hier mooi. Op deze foto hun tent, tussen de Hortensia's prachtig hè. Zoals je ziet, foto staat er niet op, lukte weer eens niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten