donderdag 13 september 2012

Foetjes dag.


Allemaal goed de spelregels doornemen.
 Gisteren hadden we Foetjes dag. Om 11 uur aantreden, Nor had keurig de avond vrij gehouden en toen werden we voor de koffie verwacht om 11 uur. Nor heeft een afspraak verzet, maar de andere lukte niet. Met als gevolg dat hij om 16,00 weg moest, dat was jammer. Foetje en Joop hadden, bij ons vorig jaar de beker gewonnen, dus was het hun beurt om de puzzelrit uit te zetten. Het was een hele mooie rit en je kwam op plekken waar we nog nooit geweest waren. Je moest vanaf de eerste meter allert zijn. Op het hele traject moesten we de S borden tellen. Op deze manier kon je geen moment verslappen, bij de les blijven. Ik heb de hele wegzetten murmelen  S borden tellen, S bochten tellen. En dan aan het eind van het liedje heb je er nog 2 gemist. Dat waren volgens mij de eerste, ik had het namelijk niet doorgelezen.
Bij thuiskomst allemaal een lekkere borrel en aan de tapa´s.
We hebben het getroffen met het weer, ongeveer 30 graden. Het houd hier niet op. We zitten nog beneden en blijven zeker nog een week. Temperateur blijft zoals hij nu is, mij hoor je niet klagen, dat was een paar weken geleden wel anders.
Na de vele tapa´s dachten we dit is het, maar toen begon het pas. Ze hadden een Franse kippot gemaakt.

Het uitdelen van de route.
 Zoiets als een Franse Paella, heel lekker en pittiger dan een paella Het was weer een geslaagd feest, en iedereen heeft het heel erg naar zijn zin gehad.Toen ik om half acht thuiskwam, kwam Nor een kwartiertje later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten