vrijdag 28 september 2012

Eindelijk krijg ik mijn zin.

Ik heb het voor elkaar, heerlijk in het beneden huis, deuren open, met het uitzicht op een golfslagbad.
De wind giert om het huis en de regen met bakken uit de uit de lucht. Daar zit ik echt van te genieten. Normaal als je boven zit gaat dit alles aan je voorbij. Voor mij dus even het herfst gevoel.
Wat wel een beetje vervelend is dat de satelliet verbinding het heeft begeven. Het was op de hele berg zo, maar nu heeft de rest wel weer TV. Ik wil Erica op reis zien en Witteman, maar dat kan ik op mijn buik schrijven. Ten zuiden van Alicante tot aan Málaga is het weer heel slecht, op de foto net ten zuiden van Alicante is 79 mm gevallen en volgens onze watermeter maar 15 mm. Wat het morgen word wachten we maar af, mijn zus staat op de camping nabij Tarragona en die vertelde dat ze daar morgen de volle laag krijgen. Ze staan met de caravan vlak aan het strand en de eigenaar van de camping, heeft de pompen al klaar staan. Het zal je toch gebeuren, met caravan en al de zee in richting Mallorca.



Dit is een foto van de omgeving Murcia. Tot  nu toe 6 doden en wat vermisten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten