zondag 9 september 2012

Oef een week niets geschreven.

Opa Spanje met Revi.
Heb ik nu eindelijk die ton, met dit kraslot
N
Zo snel gaat de tijd, een week verzaakt, maar een paar dagen Nederland betekent, een paar dagen racen. Maar toch relex, ondanks dat je veel te doen hebt. We hebben ons echt verwonderd, in Wormer allemaal mensen op de fiets in korte mouwen. Dat vond ik zo stom. Normaal zijn we in Nederland in Maart of in December, dus het beeld dat nu hebben, klopt voor ons niet.het is echt prachtig weer. Bart en Conny zitten lekker in het zonnetje in de tuin en begrijpen niet dat ik binnen zit. Nor is nog even naar Frank, Karin en Revi. Ik heb het pattekind verwaarloosden moest veel dingen bij werken, Facebook opschonen. Deze dagen geen tijd gehad wat er in de wereld gebeurd. Ook heb ik zin om leker thuis wat te zitten sufkutten. Het barretje was gisteravond open en na het borrelen bij Giel en Mirjam, waar het een beetje snel ging met de wijn en s'avonds in de bar, laten we zeggen, kortom te veel gezopen. Nor had al eerder afgehaakt en ik ben blijven zitten tot 2 uur. Gelukkig, vanmorgen toch nog fris en fruitig mijn bedje uit.ik plaats nu snel even een foto van barkruk Conny, wat pattekind sloeg net weer eens spontaan uit. Mocht ik weer opnieuw beginnen. Het kan zomaar dat ik een andere foto plaats, omdat ik Conny niet kan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten