dinsdag 25 september 2012

Zou het nu echt lukken.

Een echte Kok gaat door, net zolang tot het lukt. Nou is de foto wel mooi, maar nou niet iets om je een week mee bezig te houden. Ik heb namelijk nu zo een donker bruin vermoeden dat het gaat lukken. Hè, hè, hij staat erop, ik ga hem niet groter maken en bewerken. In mijn vorig blog staat van je de foto is. Je mag niet zomaar iets plaatsen. Zo, ik heb weer een zorg minder, alsof de wereld hier vanaf hangt. We zitten nog steeds in het beneden huis bij het zwembad en het is zo heerlijk. Het loopt nu tegen 11.00 in de avond en we zitten nog steeds heerlijk buiten. Het is niet te geloven, eind September. Maar ik denk dat het nu snel over is. De voorspellingen zijn, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag regen. Echte regen geven ze door, dat zou dan de eerste echte regen zijn vanaf begin april. Maandag is het weer over, dan weer een zonnetje en 26 graden. Dus we blijven ijzereheining beneden zitten. als het inderdaad maandag weer 26 graden gaat worden, om dan boven te zitten. We hebben alle putjes rond het zwembad en bij de naya doorgespoeld dus het water kan weg. Ik heb wat huiswerk van boven gehaald en Marco heeft de nieuwste boeken gestuurd, ik ga het proberen om 4 dagen onder te duiken, natje en droogje in huis, dus ons maken ze niet gek, denk ik. Misschien dat ik na 2 dagen gillend naar de bovenwoning ga. Je zit hier tenslotte op 20 vierkante meter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten