woensdag 19 september 2012

Een dubbele dia

Ik heb een dubbele dia, racekak. Ik kan al een tijdje moeilijk plassen en ben 2 weken geleden naar de huisarts geweest. Een antibiotica kuur gehad en niet geholpen.  Weer de plas na gekeken en nu zit ergens een infectie. Medicijnen gekregen 2 zakjes, iedere dag een, dit is een soort paardenmiddel en dan moet het over zijn.  Nu ben ik ook bezig alles eruit te gooien voor het darmonderzoek.
Van die infectie medicijnen krijg je de race en ook van de medicijnen voor het darm onderzoek.
Dus heb ik een dubbele diarree. Maar ja het is voor een goed doel. Vandaag een heerlijk dag 27 graden, haast geen zon, dus heerlijk buiten zitten en een lekker boek lezen. Wij hebben een loge Max de hond van Cor en Ab. Die zijn een tour aan het maken door ItaliĆ«. Het is een tekkel met een hele lange neus en met Rafa kan hij goed opschieten. Je zou denken gezellig, maar alle twee liggen ze de hele dag te slapen. Rafa is in de avond wel  fit, ze heeft nu in de gaten, dat ze kleine krokoos wel kan vangen. Daar heeft ze de hele zomer over gedaan om daar achter te komen. Gisteren heeft ze 2 baby's gekild, wel zielig eigenlijk. Zo ik ga nu weer even po-eppen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten