dinsdag 31 juli 2012

Een dag met een gaatje.

Het begon goed vandaag, prachtig weer, de hond liet me uitslapen tot half 10 . Eten, kopje koffie en op naar het winkelcentrum. Ik schreeuw al dagen, morgen ga ik. Maar vandaag moet het er maar van komen. Ik zit dan lekker onder de Naya met een boek en dan denk ik, morgen. Dus vandaag ga ik me nagels laten doen. Ook voor Norbert wat overhemden of shirtjes kopen. Daarna mijn nagels opknappen. Het is echt nodig het is zeker 6 weken geleden.
Eerst maar voor Norbert aan de bak.  Na lang zoeken had ik er wel 6, maar de maten moeten xxxl zijn.truc gelukt, ja dat dacht ik, nou mooi niet, allemaal te klein. Sanne, die kleine van Marco zou zeggen, opa er zitten wel 10 geitjes in jou buik. Ik ga ze pletten. Met mijn nagels ging het ook niet goed, eind van het liedje was, zo slecht ze moeten over. Weer een uur zitten, geen trek in. Ik kom morgen wel terug. Ook had ik nu een andere kleur, ook geen succes. Dus morgen ben ik weer even onder de pannen. Nageltjes doen, in de oude kleur? vond ik wel mooi. En de kleding ruilen.

Mislukte nageltjes en miskopen
 We zien wel, eerst morgenochtend om 8 uur, hè, 8 uur bloed prikken, dan thuis eten en een bakkie doen en dan gaan we weer de uitverkoop in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten