vrijdag 6 juli 2012

Voor niks gaat de zon op.


Werkkamp
 Dus wat doen we dan? We zetten ze aan het werk. Chiel is ons terras met hoge druk schoon spuiten. Goed werk broeder. Ze zijn gisteren 6 uur onderweg geweest, met de klim naar de Montgo. Ze waren al heel snel het spoor bijster. Het pad was weg, natuurlijk niet goed gekeken. Maar ja, toen maar land over zand naar boven. Eenmaal boven de as van Pulga uitgestrooid en de weg naar beneden. De terug weg was vol rollende stenen, dat is waardeloos, je rolt zo op je muil. Al met al was het best een zware tocht en ze begrijpen niet hoe ze 10 jaar geleden de tocht met de kinderen, die toen nog klein waren, hebben gemaakt. Ook mijn kids hebben de tocht 30 jaar geleden gedaan, ik kan me niet herinneren dat ze toen thuis kwamen en zeiden, wat een zware klim was het. Ze waren toen een jaar of 10. Misschien was de begroeiing toen minder en konden ze de weg beter vinden. Nog een paar dagen, ik ga nog wat klusjes bedenken, en ze vliegen weer naar Holanda. Tot nog toe was het heel gezellig, je weet het nooit die laatste dagen. Vooral omdat ik voor broederlief klusjes ga zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten