dinsdag 24 juli 2012

Weer even terug naar nu.

Zelfs de visjes konden mijn pootjes niet helpen.
Ik ben ongeveer een week of 6 bezig geweest, met het afbouwen van alle pillen die ik heb. Vooral de pillen, die ik voor mijn voeten heb, met morfine, daar wil ik af. Als ik dan alles afgebouwd had, zou ik naar voetreflex therapie gaan. Omdat ik daar, in het verleden goede resultaten bij had. Nou het afbouwen ging niet zonder slag of stoot. Veel pijn gehad in buik en voeten, zo erg, dat ik naar het ziekenhuis en naar de oncoloog ben geweest. Ze hebben een scan gemaakt, waarvan ik nog geen uitslag heb. Ik ga vrijdag voor de derde keer naar de reflex therapie, en heb daar niet gekregen wat ik er van verwacht had. Ik ben nu zover dat ik alle pillen die moest gebruiken, weer tot me neem. Ik was al die ellende meer dan zat. En wat dacht je van Norbdert, die kreeg er ook een klein kindje van.iedere keer als hij mij, als zielig hoopje zag zitten, brak zijn hart. We wete nu dat de neuropathie in mijn voeten niet te genezen is, dus zit er niets anders op dan die morfine pillen te slikken. Ik ga nu niets anders ondernemen, het zij allemaal zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten