maandag 19 september 2011

Weer een stapje verder.

Inmiddels weer wat opgeschoten, nu is het niet te hopen dat mijn oude weblog weer van start is gegaan, het zit er niet echt in, als het zo is, ben ik fijn een daggie van de straat geweest. Het is hier nog steeds prachtig weer en kunnen nog steeds heerlijk zwemmen. Ik ben wel met mijn verhalen 4 weken achter. Er is best wel wat gebeurd, geen dramatiche dingen, maar de gewone allerdaagse dingetjes. Marco en Annet en de kinderen hebben het naar hun zin gehad en wij ook. Norbert zijn telefoon ging iedere keer spontaan uit en dat kunnen we niet hebben. Dat was kasie voor Marco, die zal wel even mee gaan. Voor niets kon Nor een Samsung krijgen.Perfect vond Nor. Marco natuurlijk niet, als je er echt bij wil horen moet je een iphone 4 nemen.Kind natuurlijk gewonnen. Onzin zei Nor het enige wat ik er mee doe is bellen en verder niets. Nou dat heb ik geweten, hij zit al 2 weken te scrabelen met Marco. Tot nog toe Nor al 3 x gewonnen. Het is echt heel gaaf, je doet een zet en schrijft erbij, ik ga nu even eten. Dan kan Marco een zet doen en als Nor tijd heeft, kijkt hij even en ja hoor hij mag weer. Zo kan een spelletje wel 2 dagen duren. Al met al is Norretje best blij met zijn iphone.4
Marco de boosdoener en Annette.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten