zondag 25 september 2011

Mooie zonnige stranddag

Na gister een beetje bewolkte dag, vandaag strandweer.We werden wakker van de eekhoorn die onze tent bekogelde met denneappels. Ik kan ze maar niet op de foto krijgen, ze zijn water vlug.
Volgens mijn zus als het vanavond rustiger word, als een de Spanjolen weg zijn worden ze wat rustiger. Het is best heel leuk kamperen. Water koken in een pannetje, links, rechts, voor naast overal buren. het is een prachtige camping, met een giga groot zwembad.Morgen ochtend rijden we weer naar huis, we hadden 2 nachten geboekt, maar we krijgen er 3.we zitten heerlijk bij de tent, compleet met padje en iPhone het een een ander uit te dokteren. Het is echt heerlijk een beetje lui te zitten doen, we hebben echt vakantie. Een aanrader om even weg te zijn van alles, dit klinkt alsof we thuis niet lekker hebben, maar dit is echt heel iets anders. We hebben onze eigen draadloze wifi uit de flat mee genomen, er is deze week toch niemand, en het werkt echt perfect. We zitten voor de wc en was hokken, en we horen wel 5x per dag de hoge druk spuiten, nou hier word veel schoon gemaakt dachten we. Dat was niet zo, er zit een auto wasplaats naast, en hier spuiten ze de auto's met hoge druk schoon. Ik kan nog steeds geen foto plaatsen, ik kom er niet uit, misschien kan het wel helemaal niet. Ik plaats ze er wel bij als we weer thuis zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten