donderdag 29 september 2011

Regen, donder en bliksem.

Het ie hier reuze gezellig, vind ik. De regen komt met bakken uit de lucht,we zitten in het donker, de stroom ie eraf. Rafa schijt 7 kleuren geweren vet, wil de badkamer maar in om in de douche bak te schuilen. Max vind alles goed, ligt lekker in zijn mandje. Door de bliksem is de batterij van de computer voor de zoveelste keer doorgeslagen. Ik vind het wel hebben, gewoon lekker knus. Omdat Norbert 3G. Op zijn mobiel heeft en ik nog mijn draadloze wifi uit de flat heb, kunnen we gewoon doorgaan met waar we mee bezig zijn. Ik ben via de iPhone club aan het uitzoeken, hoe je het kan veranderen, als je hier in Spanje de iPhone koopt, je kan hem dan in het Nederlands zetten, maar als je een app binnen haalt krijg je Spaanse begeleidende tekst. Ook kan je b.v programma gemist niet binnen halen en de Nederlandse folders, waar ik zo gek op ben. Zo is er nog meer wat niet lukt. Ik ben dit gaan uitzoeken omdat ik hier in Spanje mijn iPhone wil kopen, ik heb namelijk veel punten voor korting. Nou ik ben er helemaal achter en nor is gisteravond direkt aan de slag gegaan, een hele toestand, maar gelukt. Piet en Ria hebben ook dat probleem en Petra van Fred ook. Dus ook voor hun is het probleem op te lossen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten