woensdag 28 september 2011

Nu facebook weer.

Ik nog niet eens genezen van de veranderingen waar weblog nu nog steeds mee bezzig is, al ruim 4 weken. Dan ga je op de helpdesk kijken, dan lees je van dit en van dat, ik snap het zo langzamerhand niet meer. Het enige wat ik kan doen is wachten. Nu las ik van de week dat er op facebook grote veranderingen op komst zijn. ik heb me daar niet in verdiept, nu kreeg ik van mijn schoonzus door, wat je zoal moet doen om je berichten niet de hele wereld over te laten gaan. Zij krijgt berichten overal vandaan, van mensen die ze niet eens kent. Norbert heeft op haar aanwijzingen het een en ander gedaan, nu ik nog. We hadden vrijdag Nor zijn verjaardag gepland, maar er zijn zo veel mensen het land uit, dat we het maar afgeblazen hebben. We vieren het later wel als iedereen weer in het land is. Gistermiddag het ik HET gehaald, maar met mijn nieuwe pillen moet ik zeggen dat de pijn draagbaar is. Eigenlijk durf ik HET niet te gebruiken, maar als ik weer heel veel pijn krijg doe ik HET. Leuk verhaaltje over HET, voor iemand die het begrijpt, ik denk dat de mensen die mij volgen wel weten wat HET is. Betreft de reakties, het werk wel, gewoon je berichtje schrijven en dan plaatsen. ik heb wat aan mezelf geschreven en het staat erop. Nog even een foto van onze tent in Tamarit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten