dinsdag 20 september 2011

Ik heb Norbert nog nooit zoveel horen lachen.

Die jongen heeft echt lol in zijn bromtol. Bij ons is de sc-griep toegeslagen. Marjolein heeft zich ook al gemeld, maar heeft nog geen zet gedaan. Marco speelt al een tijdje met Norbert, en het is echt verslavend. Dus iedere keer als Nor een klap uitdeeld, heeft hij lol in zijn bromtol. Dus Marjolein kom op de beuk erin en laat hem een poepje ruiken. Hij begint naast zijn schoenen te lopen, ik ben onverslaanbaar zegt hij. Natuurlijk is dit allemaal onzin wat ik schrijf, want zo is mijn Norbert niet. Hij speelt nooit om te winnen, ook vroeger met tennissen niet. Ik ben het daar niet mee eens, ik speel om te winnen, al win ik nooit. Norbert vind het belangrijk dat hij leuk speelt, of het nou tennis, kaarten, scrabel of wat dan ook is. Mijn verstand van de computer is ook niet alles op het ogenblik. Heb ik bij Bol.com digi boeken gekocht, 7 boeken voor 12 euro, alles gereld en betaald, krijg een berichtje, je kan ze binnen halen. Ja, ja ik haal van alles binnen maar niet de boeken. Dan zit er aan de andere kant van de lijn een of andere Billy, die kan je vragen stellen en hij geeft direkt antwoord. Nou dat is gillen, alle vragen die je stelt, geeft hij allemaal onnozele antwoorden op. Ze blijven 14 dagen online, dus morgen maar weer kijken of ik er uit kom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten