dinsdag 20 september 2011

En zo is er weer een dag voorbij.

Het is echt niet te geloven, ik ben de hele dag bezig om weer een blog op te zetten. Waarschijnlijk gaat dit hem worden, hij moet nog wat opgekwikt worden. Ook moet ik nog uit dokteren, als ik iets heb geplaatst en een fout heb gemaakt, dit kan verbeteren. Ook al lees ik het terug, dan kijk ik zo over de fouten heen.waar ik ook een probleem mee heb als ik een woord tik, komt er door de verbeteraar een heel ander woord van. Dat nemen jullie dan maar op de koop toe. Betreft weblog.nl van de 400.000 zijn er wel wat al geplaatst. Toen ik met mijn blog begon, stond er u heeft 52 procent klaar om te beginnen. Maar hij deed het, wat kan mij die 20 procent schelen. Nu zit ik met de gebakken peren, ik zit namelijk bij de 10 procent die ze handmatig moeten invoeren. Dat zijn er wel 40.000, dus heb ik niet veel hoop dat ik snel weer op de oude site terug kom. Vandaar dat ik vandaag maar dit probleem te lijf ben gegaan.

Ben er helemaal een beetje moe van, heb hierdoor ook mijn middag tukje gemist.ik stop en ga nu uitzoeken hoe ik er een foto op moet plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten