dinsdag 20 september 2011

Ik ben mezelf kwijt

Ik ben wel een vis. maar ik zoek hier niet naar
                                                                              mezelf, vond dit gewoon een leuke foto.
Nog steeds kan ik mijn blog niet vinden op het net. Er staat iedere keer in een hoekje van pijn pad wel iets waardoor ik hem weer kan openmaken. Omdat ik 2de en terug weer zoveel pijn in mijn voeten had, ben ik maar weer eens naar de huisarts geweest, een vervanger, een hele aardige vrouw, ze las ook het hele dossier door. Ze dacht dat tramadol misschien een oplossing Zou zijn. Het is een soort morfine preparaat, als dit zou zou helpen zat ze te denken aan morfine, daar zit ik ook niet op te wachten. Ik heb 2 weken een opvoerende dosis gehad op het laatst 9 pillen op een dag. Daar naast had ik van een therapeut een Tens apparaat te leen gekregen, 3x per dag 20 min aan de stroom. Door deze 2 middelen moet ik zeggen dat het een heel stuk beter ben. Mijn pootjes zijn nog wel gevoelig, maar niet zoals het was, dat het mijn dagelijks leven beheerst. Het zou toch te gek Zijn als dit de oplossing zou zijn. ik slik nu tramadol retard 2xop een dag 1 pil. Deze pillen hebben heel veel nare bijwerkingen ik hoorde van iemand, die zijn dokter had gezegd TRAMADOL is TRAMALAND. Ik ga er op dit moment goed mee, dus ga ik lekker door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten