donderdag 22 september 2011

Het gaat goed!!!!

Ik sta nog maar een dag online en heb al 94 lezers gehad. Ik wist niet dat ik zo in was.
Ik heb deze meeste berichten, geschreven en geplaatst, niet niet na gelezen. Nou er zitten nogal wat foutjes in. Maar dar mag hem de pret niet drukken.Nor heeft het me honderd keer uitgelegd, maar het komt niet waar het wezen moet. Ik denk dat het ook door de medicijnen komt, ik ben niet suf, maar soms wat afwezig. Wat ook zo achterlijk is, iedere ochtend word ik wakker, met dezelfde pootjes pijn als ik altijd heb. Maar sinds ik die pillen met morfine heb, zijn er geen momenten meer dat ik echt moet gaan liggen van de pijn. Dat vind ik zo raar, de pijn is er, maar niet meer zo dat het mijn leven beïnvloed. Norbert is naar het Duitse consulaat, om zijn paspoort te verlengen, die gein gaat 3 maanden duren. Dus een cruise in december zit er niet in.ik ga nu even een foto zoeken van mijn zusje Ria en haar man Joop, waar we over een paar weken een weekend heen gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten