woensdag 21 september 2011

Ik ga mezelf maar bekend maken

Ik denk dat ik mezelf maar het net op ga gooien. Heel veel oude weblog site staan al op het oude adres, maar ik nog niet.dus ga ik maar mailtjes sturen betreft deze tijdelijke weblog. Ook heb ik gelezen dat de oude weblog nog niet veel layout er op heeft staan en ook weinig foto's. Ik blijf hier maar zitten tot de oude helemaal goed is. Vandaag weer een lekkere dag, niet te warm, net lekker zo. De honden lijden volgens mij toch aan een ernstige blafziekte. Wat we ook doen, lief, streng zelfs schreeuwen niets helpt. Ze worden er zelf ook moe van, want nu liggen ze allebei voor pampus. Voor Nor begint het kaarsje ook weer een beetje te branden, nadat het maanden rustig is geweest, komen er wat nieuwe adverteerders bij. Gelukkig want je word er niet vrolijk van, iedere keer maar bot vangen. De foto's die ik bij de artikelen heb gezet, slaan eigenlijk nergens op, maar ik wilde er toch wat bij zetten. Ik zou al weken naar de zondag markt in Pederguer gaan, om te snuffelen voor het feest van Arie en Aline, dresscode bruiloft, een mooie lange jurk heb ik eventueel nog wel maar misschien een mooie hoed erbij, alhoewel ik niet bepaald een hoeden hoofd heb.ik ga nu even snuffelen voor een foto in de computer, ik zit nu op pad, en dan ga ik de blogs op het net zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten