vrijdag 23 september 2011

Ik wil altijd alles begrijpen.

Er zijn van die dingen waar ik niets van begrijp, en dan wil ik alles weten, vaak totaal onnozele dingen. Dan wil ik alles uit gelegd hebben b.v. Met lucifertjes. Vorige week hadden we een probleem met geld. Ik had wat voor nor betaald en hij wat voor mij. Maar het probleem was, het een was pivegeld en het andere was vaste kosten huis.we moesten het verdelen over 3 bankrekeningen, van het een naar de ander, toen met lucifertjes gaan schuiven en kwamen we er uit. Zo sap ik ook niet hoe de tour de Frances in elkaar zit, wie nu wel gas kan geven en wie het niet mag. Omvaar grip op te krijgen, moet ik echt rond te tafel gaan zitten en dan ploegen met lucifertjes maken. Wij houden niet zo van sport, dat zal ook wel het probleem zijn. Heel vroeger ken we altijd naar tennis,maar op een gegeven moment, was het serveren, bal terug en over. Ik vond er toen niets meer aan. Nu zat ik van de week op de Duitse Eurosport te kijken naar de Davis cup, en hè dacht ik dat is tsjang die is ook niet ouder geworden, maar dat kan natuurlijk niet, was het zijn zoon. We hebben gewoon een generatie overgeslagen.toen ik eenmaal de Duitse Eurosport ontdekt had, kon ik natuurlijk ook de finale van de us open zien. Op geen ander net werd het uitgezonden, dus ik zat om 10 uur gepikt en gedreven klaar. Tjonge,jonge wat een wedstrijd, Nor gaf om 12 uur de pijp aan Maarten
Ik ben blijven zitten, zo vreselijk goed en spannend, het zweet breekt me aan alle kanten uit. Ik vind het veel spannender dan de spannenste thriller.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten