zondag 29 november 2015

Niet alles geloven wat je leest.

In eens kwam ik er gisteren achter dat ik ook nog op de vakantie veiling, een bon heb gekocht, voor Norbert, dat hij een CD gaat maken. Voor woensdag middag heb ik een afspraak gemaakt. Dat is toch harstikke leuk, voor later zeg ik altjd. Een hotel is inmiddels ook gelukt, midden in de jordaan, misschien lukt het dat er kroeg in de buurt is, met lekkere Amsterdamse live muziek. Lukt dat niet dan is er de 15de december in Wormer een Amsterdamse middag, daar gaan we ook heen. Hoe bedoel je druk?
 
In de telegraaf van zaterdag stond een pagina over een vakantie in Jamaica. Stond er een foto bij, met een totaal verkeerd onderschrift. Je zou die foto zien en denken daar wil ik heen. Dan kom je heel ergens anders. Wij zijn er geweest met de kinderen op de cruise. Het was de Martha Brea. En het vlot was van bamboe. Norbert en de kids hebben de waterval van de Marha Brea nog beklommen. Een hele brede waterval, die vol lag met grote keien, het was een sport om boven te komen.
 
Morgenochtend stap ik op de trein en Nancy ook, maar dan in Zaandam. Het weer is, volgens de vooruit zichten, zeer slecht. Heel veel regen en harde wind. We zullen het wel zien, als de kerstmarkt maar open is, want daar komen we ook voor.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten