zondag 15 november 2015

Even de hele handel bijwerken.

Begonnen we vorig jaar met een strak blauwe lucht, daarna kwam het met bakken uit de lucht.
Nu was het strak blauw en een heerlijke temperatuur. In een blouse was het heerlijk, tot de zon onder ging.
Het was weer reuze gezellig om iedereen weer te zien, omdat ik niet meer loop, missen we de aansluiting met iedereen een beetje. Dat is onze eigen schuld, we kunnen op woensdag aansluiten, bij het eten, na de wandeling. Dus ik moet niet zeuren. Maar jammer, en ik mis iedereen best wel. Volgend jaar ga ik me leven verbeteren en er meer moeite voor doen. Er gebeuren dingen waar ik niets van weet, dus ik loop achter. Niet dat het zo belangrijk is, maar ik wil toch graag een beetje bij blijven.
Brigit en Herman hadden hun best gedaan, met de bitterballen en de fricandellen, heerlijk. Daarna een lekkere salade, waar ik zout op gooide, maar het dekseltje paste niet. Nou, er lag meer dan dan de toegestane 6 gram op mijn bordje, ik denk zout voor een jaar. Daarna de Paella, die heel goed geslaagd was. Het is toch een goed idee, om ieder jaar even stil te staan bij Lydia, die voor ons allemaal veel betekent heeft. Deze schat stond altijd, voor alles en iedereen klaar. Triest, dat juist deze meid ons zo vroeg moest verlaten. Maar daar word niet naar gekeken, als je die ellendige kanker krijgt, dan moet je mazzel hebben om dit te overleven. Lydia had de pech, dat zij het niet overleefde. Brigit en Herman bedankt voor deze gezellige middag.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten