dinsdag 10 november 2015

De dag van de waarheid.

Ik heb de wie, wa, wabber. Ik moet pas om half 6 bij de oncoloog zijn. Mijn god hoe kom ik deze dag door.
 
Ik heb 6 weken geleden wat in China besteld en het zou vorige week al hier zijn, maar mooi nog niets, balen. Ik heb een nieuwe iPad, goudkleurig, harstikke gaaf. Dus ik dacht ik bestel een telefoonhoesje voor mijn iPhone ook in het goud, 4 soorten lenzen, en een mobile batterij. Bij elkaar 23 euro, maar ik keek een week later zeiden ze het is nog niet betaald. Waarschijnlijk iets fout gegaan en betaald. Kijk ik laten op Pay Pal is er 2x besteld en betaald. Bij Pay Pal is het makkelijk, als ze je niks sturen krijg je zo je geld terug.
Hoe dit af gaat lopen weet ik niet, je kan zien waar het pakket is. Mijn pakket ik aan gekomen in Zweden, dat is nog een aardig stukje van Spanje.
 
Morgen gaan we met de hele wandel groep en alle andere vrienden, naar Brigit en Herman, voor een hapje en een drankje. Dan herdenken we met ze alle, Lydia, die we natuurlijk nooit zullen vergeten. Ieder jaar staan we met ze alle er even bij stil, wat ons ontnomen is. Een prachtig mens, wat ons veel te vroeg ontnomen is.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten