woensdag 18 november 2015

De volgende dag.

Het waaide vreselijk, maar binnen ook. Dus Norbert op onderzoek, hoe dat kon. Nu bleek de pui niet goed dicht te zitten en ook niet dicht te krijgen. Overal maar handdoeken tussen gedaan om de wind buiten te houden. Wij op zoek naar Wout, de klusjes man van de Residence, die is langs gekomen en de pui, weer op zijn Frans gedicht. Er was een wiel stuk, waarschijnlijk had hij er nog een liggen., maar hij zou terug komen als de storm over was. Het is nu woensdag en het stormt nog steeds. Tussen haakjes, dit is voor Ria, een paar dagen geleden is Paal 6 tot de grond toe afgebrand.
 
Na alle prive kasten te hebben leeg gehaald, missen we onze asbakken, nou en, zou je denken, voor ons heel belangrijk, niet alleen voor de as, maar ze stonden zo gezellig bij de rest, wat op tafel stond. Maar gelukkig hebben we hier A-C tion. Die hebben al jaren die asbakken. Wij er op af, met een lijstje wat er nog meer gehaald moest worden. Hebben ze daar toch die asbakken niet meer. Heel erg vervelend. Dus op zoek naar andere, Xenos, Blokker, nergens een leuke asbak. Dan maar wat boodschappen in huis halen, normaal gaat Norbert alleen even naar de supermarkt en nu was ik mee. Wat een ellende die Nederlandse supermarkten, ik kon nergens met mijn handjes afblijven. Ik heb nu besloten om niet meer mee te gaan. Norbert gaat als ik mee ga failliet. Ik zit nu s'avonds bij de TV maar te snaaien, iets wat we in Spanje nooit doen. Een bakkie koffie na het eten en dat is het.
 
Vorig jaar had de buurman van Nel en Hans een bootje, wat hij wilde verkopen en Nor was daar helemaal gek van, dus gekocht. Maar nu hebben we hem hier en kunnen we hem niet kwijt. Nergens een plekkie, waar hij leuk staat, te vinden.
Het is wel een leuk schip, maar ja, waarheen?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten