vrijdag 27 november 2015

Ik gedraag me geen haar beter dan thuis.

Ik snap niet hoe het kan, maar ik gedraag me hier net zo als thuis. Het enige is dat we in de middag even naar de stad gaan of , zoals van de week even naar Schagen. Ben net als thuis smorgens bezig met, nu de echte papieren telegraaf, face boek en op vakantieveiling leuke dingen kopen. Ik heb al aardig mijn slag geslagen. Voor Body World heb ik kaarten, norbert gaat op Texel zelf vliegen. Met Nancy 2 dagen naar Maastricht, kaarten voor de Rai, waar een concert word gegeven, een ode aan Frank Sinatra met het Metropool orkest met veel zangers en zangeressen, die Frank Sinatra zingen. Een hotel bij Schiphol, voor de laatste nacht, we moeten om 5 uur al op schiphol zijn. Een 3 gangen menu voor als we in Amsterdan zijn, we willen dan naar Body World, de jordaan, Albert Cuyp. Het enige wat ik nog moet vinden een overnachting, tegen een mooi prijsje. Ik heb er al 100x naast gezeten, maar de aanhouder wint. De prijzen waarvoor ze weg gaan zijn veel goedkopen, dan Trivago en Booking.com. Ik ben nu bezig met een hotel in de P.C Hoofdstraat.
 
Ik ben ook een beetje verdrietig, vorig jaar op de 2de kerstdag, zijn de kinderen geweest en hebben we afgesproken, dit houden we erin, hadden we afgesproken, het was druk, maar vreselijk gezellig.
Wij deze keer, reuze bijdehand, hebben alle kadootjes al gekocht en ingepakt. Maar nu, loopt het op een of andere manier geheel mis. Dit vind ik heel droevig voor ons. Als ik dan droevig ben ga ik op de bank zitten en kijk naar buiten, naar de grijze lucht. Nee hoor dat vind ik geen probleem. Maar we hebben een vogelhuisje met een staaf voer en een pot pindakaas gekocht en daar kan ik zo van genieten, al die vogeltjes die zitten te pikken aan het voer.
Wat een stelletje boeven die twee, ze zijn zo lief samen.
 
 
 
Nieuwsgierig, wat een ander van de kerstman heeft gekregen.
 
 
 
 
Kerst 2014, in Julianadorp.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten