dinsdag 28 oktober 2014

We zijn weer thuis.

Regen en storm vliegen om onze oren en het is ook koud.maar toch weer fijn om hier weer te zijn. Al liep het een en ander niet zoals ik het had bedacht. Aline heeft ons naar Valencia gebracht, het liep allemaal goed. Voor Norbert zijn dochter hadden we een bepaalde parfum meegenomen. Eenmaal thuis, niet te vinden het tasje, waarschijnlijk dat we bezig waren met de koffers, hond en het slopen van de bench van het karretje gejat. Nel en Hans hebben ons uit Rotterdam gehaald, een kopje koffie gedronken en om 7 uur waren we met de Milka bij Marco en Annet, daar gezellig gegeten en daar blijven slapen. De kids wilde zo graag dat we een keertje bij hun kwamen logeren. Dat kwam dus deze keer goed uit, was harstikke leuk. De volgende ochtend naar Nancy om een bakkie te drinken. Die werkte gelukkig nieten daar een beetje bij gekletst. Daarna had Nel de lunch klaar en we hebben lekker zitten teuten met ze viertjes. Ik had via internet het een en ander gekocht en bij Nel laten bezorgen. Onder andere een topdek. Dat was op 2 juli bij hun bezorgd. Ik had nog naar Julianadorp gebeld om te vragen hoe breed de bedden waren. 80 cm. Zeiden ze, dus wij een topdek besteld van 160. Komen we hier, waren de bedden 90 cm, dus balen. Ik groupdeal gebeld, hele verhaal uitgelegd en geen probleem. Je kan naar de winkel gaan en het terug brengen en je geld terug krijgen. Eerst wilde we het nog houden, dat gaat nooit lukken had Nor gezegd, om het nu nog terug te brengen. Dus vandaag terug en zonder problemen een ander, dikker en natuurlijk duurdere topdek gekocht. Gelukkig was het bij Jysk, dus vlakbij. Zijn we gister aan het uitpakken, missen we een stapel kleding van Norbert. Omdat we nog beneden woonden heb ik boven in de kamer alles klaar gelegd, je kent het wel, dit overhemd bij deze trui, 3 stelletjes. Ook zijn lekkere huispak.
Maar toen we 2 dagen boven woonden, had Norbert een stapel in de kast gelegd. Op het laatste moment dacht hij aan het stapeltje in de kast. Maar heeft een verkeerd stapeltje gepakt. Het ging allemaal lekker, eerst de dure parfum weg, toen hadden we de oplader van de telefoon bij Marco laten liggen, die we weer op moesten halen. Toen de pech met het topdek. In huis was alles netjes, maar alle gezellige dingen in de vitrine kast gepropt. Dus her inrichten. We hebben aan kleding en beddengoed, nespresso machine, frituur pan en ook pillen, make up föhn alles in een grote kast met slot. Voor we dat kwijt waren, waren de kasten al haast vol. We zijn nu zo goed als klaar, de plantjes hebben het overleefd, althans de meeste. Toen hadden we vanmiddag ineens geen tv en radio meer. We zijn nu de klos, dachten we, omdat, dat we al 3 jaar geen rekening van ziggo krijgen. Maar gelukkig na een half uur weer alles. Alleen het internet is nog steeds een drama. Morgen vergadering ik heb over diversen dingen al een brief naar het bestuur gestuurd, onder andere over het internet, dus dan horen we het wel.

Zoals je ziet zitten we nu lekker onderuit en bij A.C.Tion voor Nor een huispak gescoord.

 

2 opmerkingen:

  1. Het zit niet altijd mee he! Hopelijk hebben jullie er wel van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Crista, ik ken je niet, maar ik vind het wel leuk, jou reactie op mijn blog. Ik krijg tegenwoordig wel vaker een berichtje van een voor mij onbekende. Mijn vraag is, kennen we elkaar? En hoe ben je op mijn blog terecht gekomen? En wat vind je er van? Lees je me altijd? Groetjes, Paula

      Verwijderen