woensdag 12 november 2014

Alles komt altijd weer goed.

 

iIk was van alles kwijt, maar langzamerhand, komt het een en ander weer op gekke plekken te voorschijn. Op dit moment mis ik nog mijn badkamer kleedje, was een duur kleedje, daar baal ik van. In de salontafel zit een laatje met diversen dingen, die had ik ook laten liggen. Ik had daar leesbrillen, blocnote, pennen en een loep in. Dat is gewoon weg. Denk je handig voor de mensen, een brilletje of een loep, wat zijn dat voor mensen, een beetje aso. Bij de receptie vertelde ze dat het ook wel eens is gebeurd dat ze alle dekbedden mee hadden genomen. De schoonmakers zien dat niet, omdat er een sprei over het bed ligt. We hadden een meevaller, de parfum is gevonden op de lucht haven Rotterdam. Dus zo zie je wat op mijn vorige blog in de mineur was, het allemaal toch weer goed komt voor een deel dan. Veel weer gevonden en vooral ben ik blij dat de parfum terecht is.

Hier zit ik op te wachten, vorig jaar niets en de 2 jaren ervoor heel veel sneeuw gehad


Norbert is nu naar Heerhugowaard om een TomTom op te halen, die ik via marktplaats heb gekocht. Niet voor de TomTom maar in dit gebied, Schoorl, bergen, staat het vol met snelheids meters.haast ieder jaar hebben we een bon voor te hard rijden. Voor de prijs van een bekeuring hebben we de TomTom er al uit en nog geld over ook. We rijden als een stel 100 jarige, zo langzaam. Je zit constant op de KM teller te kijken, reuze irritant. Alle bekeuringen die we hebben gehad waren voor 3 of 4 km. Dus nu de TomTom inschakelen, die piept, als het goed is als je te snel rijd.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten