woensdag 22 oktober 2014

Is dit een kater, of nadorst

Alle twee niet. Het is zo warm, zodra ik klaar ben, ga ik vanaf 3 uur lekker in het zonnetje liggen. Het was gister 30 graden, vandaag wat koeler. Vanaf eind augustus staat er geen zuchtje wind meer beneden. We zitten nog lekker s'avonds buiten te eten. Omdat er geen wind staat, zijn er wel vliegen. Vroeger had ik overal doorzichtige zakjes met water hangen, en het was veel beter. Norbert geloofd nooit in de gein, dat komt omdat er vandaag geen vliegen zijn zegt hij dan. Nu was het vanmiddag weer zo vliegerig, dus, in de flessen waar ik de planten water geef, ik mezelf tussen de flessen geïnstalleerd. Echt, helemaal weg waren ze niet, maar veel minder, af en toe eens een.

Daar lig ik dan, met een echt boek in mijn handen. Nu ik aan de e-reader gewent ben, vind ik de reader toch fijner.

Vandaag bezig geweest met gas en licht voor Julianadorp.Norbert wilde niet overstappen, daar komen alleen maar problemen van zegt hij. Dus eerst uitvogelen mijn Nuon? Norbert regelt de betaling e.d. En hij wist zijn inlog niet meer. Nu heb ik alles op nieuw aangevraagd en een contract voor vaste klanten, is goedkoper en je krijgt ieder jaar 5% meer korting! tot 25%. En met het gebruik van gas en licht 220 per jaar minder, dat we nu betalen. Ik heb mijn goede daad weer verricht deze dag.

 

1 opmerking: