dinsdag 14 oktober 2014

Ik trap ook overal in.

Lees ik iets, geloof er niet in, maar toch, je weet jet nooit. Een aan tal jaren geleden liep ik met Nel op de markt in Wormerveer en daar stonden man, met broekjes, waarin je geen buik meer had. Je hoor, we geloven niet in die onzin, nog een rondje markt gedaan, nagedacht en vonden het toch wel interessant dus alle twee voor de bijl een superslip gekocht. Een grote misser dus. Inmiddels zijn er zoveel andere, betere? bij gekomen en ik henb er al 4 x een gekocht. Nou heb ik niet echt een dikke buik, maar een platte buik is niet weg. Een jaar of 7 geleden was ik behoorlijk aangekomen, dit is echt waar 7 kilo. We gingentoen op cruisen mijn cruise jurken kom ik gewoon niet meer aan. De kerst daar voorhadden heel toevallig Lydia, Ria en ik dezelfde zwarte broekrokken gekocht. Van hele dunne stof de broek en hele dunne flappe er over. Echt heel mooi. Toen ik voor de cruise ging passen kon ik hem echt niet meer aan. Toen naar Lydia die een maar groter had, kon ik ook niet in. Dan Ria maar, die had hem noveen maatje groter. Ik weer een speciale sli gekocht, dat een echt wonderlijk zou zijn. Zo groot, van onder de borsten tot net boven de knie. Zelfs je kont, die ik niet heb werd gelift. Dat zag er zo sexy uit, dat Nor zei, moet ik daar mee op stap? Het zag er niet uit, en helpen deed het ook niet. Maar goed, ik had in alle geval 1 mooie cruise jurk, de rest kon ik allemaal thuis latep>

Bij deze de foto van de cruise met mijn broer en schoonzus en onze kinderen met aanhang. Hier heb ik de zwarte broekrok aan. Niet de mijne, maar van Ria.

Toen werd ik een beetje ziek, niet de kanker, maar wel aan mijn darmen. Toen hebben ze 50 cm darm weggehaald. 2 weken zo ziek, kon er niets inhouden. Foto's genomen, niets te zien, maar toch het mes er maar ingezet. Die meiden op de röntgen afdelingen, hadden me zien binnen komen en toen ik wegging moest ik nog een keer door de molen! die wisten niet wat ze zagen! wat is er met jou gebeurd? Ze schrokken hun dood in 2 weken 13 kg. afgevallen. Ik had een darmperforatie gehad, vandaar dati zo ziek ben geweest. Toch heb ik geluk gehad, dat het een klein gaatje was. 2 weken me gelopen, wel doodziek maar niet direct naar dokter,zoals altijd. Als ik naar de dokter ga, kom ik 8 van de 10x direct in het ziekenhuishemd terecht.

Vervolgens kreeg ik van Rutger een advertentie doorgemaild, het best beoordeelde artikel voor rimpels. Rutger weet dat ik daar problemen mee heb, allemaal krakele in mijn smoeltje. Maar 45 euro eenpotje. Dus een voor de dag en een voor de nacht. Zuinig als ikben, dat doe ik niet. Nor zegt doe het nou, probeer het. Dus daar ben ik weer ingestonken. Marja een vriendin was hier, dus iedere dag foto van heel dicht bij gemaakt. Gelukkig zijn die foto op een of andere manier weg.het zag er niet uit. Mien was er weer ingetrapt.

Omdat ik zo een platte kont heb, had ik gelezen dat er spijker broeken zijn die je kont liften. Bingo, die wil ik. Ho Miep, je weet toch dat het allemaal nep is? Toevallig had ik een spijkerbroek nog en het mannetje op de zondag markt was er al 2 weken niet. Dus het antwoord weten jullie al. Gekocht en thuis gepast, Nor zag geen verschil. Maar hij zat wel lekker en omdat we nog in het benedenhuis zitten, had ik geen zin om naar boven om in de grote spiegel te kijken. Kaartjes eraf geknipt, een leuke blouse erop, en ik loop in een spijkerbroek met kont. Ik ga er gewoon in geloven, dat het werkt, dus ze is er weer ingetrapt.

Het is hier helemaal echt fout. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer, de foto van mijn zwarte broekrok krijg ik niet op mijn blog, de enige oplossing is dat ik nu toch echt hulp moet gaan zoeken. Ik hoop dat ik dit blog nog wel geplaatst krijg, anders missen jullie mijn sexy slipje.Dat sexy slipje stond er op 2 bij 2, was niet groot genoeg om hem super sexy te laten zien. Nu het gaat gebeuren, ik ga dit blog plaatsen. Ik ben iedere heer een halve dag bezig om te plaatsen. Ik rommel dan aan wat knopjes en dan is het, doet hij het wel of doet hij het Niet.

Maar weer een foto van het appartement dt we in Denia verhuren 50 meter van het mooie zandstrand.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten