woensdag 15 oktober 2014

Er zijn er twee jarig, hiep, hiep hoera.

Vanmiddag na de wandeling, hebben we een dubbele verjaardag. Frans en Peter zijn jarig. Na de wandeling, gaan we om 14.00 naar Parcent weer bij een coöperatieve eten. Aan het weer zal het niet liggen, want het is nog steeds zomer hier. Ook al zeggen ze op de TV anders.. In Málaga is het al een tijdje mis. Maar hier hebben we alleen s'nachts een behoorlijke bui, af en toe. Maar overdag, prachtig weer.

 

Joop was niet jarig, maar deed alsof.
Het was perfect eten in Parcent. Norbert was een beetje laat, dus ik loop naar binnen waar veel lawaai is. Dar was onze tafel, kon niet missen. Ik loop nar die grote tafel toe en zie in eerste instantie even geen bekende. Dat kan, ik ken niet iedereen zijn kennissen. Ik zeg nog, zitten jullie al aan het voorgerecht, zijn we zo laat? Iedereen zit me te bekijken, wat is dit voor een maf wijf. Kijk ik naar buiten en aar zit onze groep. Achteraf moest iedereen wel lachen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten