maandag 27 oktober 2014

We gaan weer snel richting kinderen en kleinkinderen.

Wat gaat de tijd toch snel een jaar is niks, zou dat komen, dat je aan het oud worden bent. 30 jaar geleden had je niet gedacht dat je nu 2014, 8 kleinkinderen zou hebben. En nog 2 kunst kleinkinderen er bij. Dat is juist zo gezellig met de Fam. dag die we ieder jaar hebben, dat de kinderen van Norbert en die van mij, zo goed met elkaar omgaan. Toen ik 65 werd en we met ze alle op cruise gingen, hadden wij het gevoel, dat de kids op cruise gingen en wij mee mochten.

Dit zijn Wess en Revi van Norbert zijn oudste dochter Karin. Ik hoef er niet bij te vermelden, wat voor een kleine donder de oudste is. Hij straalt rottigheid uit. Ik hou daar wel van.

Dit zijn de 2 meiden van de jongste dochter Marjolein van Norbert, Dewi en Amber. Lekker uitwaaien aan het strand.

Dit spul stamt af van mij. De zoon Leon en de dochter Sanne van mijn zoon Marco. Toen ze hier van de zomer waren wilde ze dat we een keer bij hun kwamen logeren in Nederland. Dat gaat nu gebeuren, de eerste nacht, blijven we in Wormer. De volgende ochtend drinken we koffie bij Nancy en lunchen we bij Nel en Hans. En daarna stomen we met Milka, onze nieuwe auto, richting Julianadorp.

 

Ik ben nog niet klaar met dit bericht maar toen ik een foto van de kids van Nancy liep
Mijn iPad weer vast, dus dit ga ik morgen weer mee verder.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten