vrijdag 20 juni 2014

Zo de Boompjes ook weer gelukkig.

Gisteren konden we eindelijk de Boompjes weer gelukkig maken. Het valt niet mee, om ze tevreden te houden, 3 weken. Maar het is ons weer gelukt, althans het eerste deel van de avond. Al drie weken wil hij de wereld Snitzel eten bij Barill. Het was al zo erg met hem, dat hij gistermiddag, de advertentie die van ze, in de Hallo staat, onverhard begon voor te lezen. Toen vonden we het toch wel zielig worden, misschien was het een soort van aankomende dementie, dat hij in zich zelf zat te lullen, dat kan ook. Maar goed, we zijn gisteravond dan toch maar naar Denia gegaan, voor de beste Snitzel van Europa. En gesmuld hebben ze.

Blanco y Negro
Na het eten was het mijn beurt. Al jaren wilde ik naar Blanco y Negro. Daar spelen ze Cubaanse muziek, waar wij van houden, jammer Boom, je moest mee. Ze spelen daar al jaren en toen we een half jaar geleden heen wilde, was de tent gesloten. Nu is er sinds 2 weken een nieuwe eigenaar, dus nu of nooit. We zaten toch in Denia, dus op naar de Cubanen. Jong-Fo en Joop waren 2 weken geleden bij de opening geweest, toen was het bere gezellig. Ook een Facebook vriendin, waar ik mee Facebook, gaat er ook altijd heen. Tja, wat moet ik nu zeggen, Nor heeft buiten een half pakke sigaretten leeg gerookt, Hans vol met bier gegooid en ik zat wel een beetje te genieten. Er is daar een probleem, je moet je klep dicht houden. Je hoort voor de muziek te komen en te luisteren. Joop en Foetje kwamen ook nog gezellig even langs, maar ja fluisteren is ook niet onze sterkste kant. Maar goed, we zijn geweest, maar of dit voor herhaling vatbaar is? Wat Norbert betreft, denk ik het niet. Vandaag is het vrijdag, daar hebben we nog geen vaste plannen voor. Morgen zaterdag, dan gaan we naar Jalon wijn halen, uit het vat. We hadden 2 2 liter flessen van Joop en Jong-Fo gekregen en die stonden en die stonden in Villa de Baja en die zijn zomaar op, die moeten we weer vullen. Zondag naar een verjaardag, van Willy, met boerengolf, en daarna aan de Paella. Ik zit net te denken, een feestje met 70 personen en dan Paella??? Ze hebben volgens mij 2 grote pannen voor 25 personen, een brander, gaat dat dan wel lukken?? Maar daar hebben ze vast wel over na gedacht. Er is ook hele goeie live muziek, dus het gaat wel lukken. En dan nog de voetbal, bij Piet en Ria met een echte slagers B&B. Die hebben altijd eten voor het hele dorp. Nou dan is voor de Boompjes het einde weer in zicht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten